Klachten- en geschillenprocedure
Een klacht, wat te doen?
Er kunnen zich toch onverhoopt klachten voordoen. Dat is niet wenselijk en daarom zeker reden om niet te wachten met melden. We kunnen dan in gezamenlijk overleg direct aan het werk om de klacht te verhelpen. Wij hebben een interne klachtenprocedure.
Interne klachtenprocedure
KDV Alles Kids gaat zorgvuldig om met je klacht, die volgens ons F348 Intern Klachten Reglement behandeld worden. U kunt uw onvrede of klacht natuurlijk mondeling melden tijdens contactmomenten of telefonisch. Naast een mondelinge melding vragen we je om de klacht ook altijd schriftelijke te melden. Dat kan door het invullen van het F 345 Intern klachtenformulier, ook verkrijgbaar op onze locatie en of op te vragen per email info@kdvalleskids.nl. Na ontvangst van je klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Geschillencommissie
Komen we er ondanks beide inspanningen niet samen uit? Dan kun je onafhankelijk advies inwinnen bij
Klachtenloket Kinderopvang, dat onderdeel uitmaakt van de
Geschillencommissie. Zij kunnen eventueel bemiddelen. Als ook dan geen oplossing gevonden wordt, kan een klacht worden ingediend bij de Geschillencommissie.